סגן שר האוצר הרב יצחק כהן קיים ביקור רשמי ביישוב תל ציון

    יוסי צלניקר No Comments on סגן שר האוצר הרב יצחק כהן קיים ביקור רשמי ביישוב תל ציון
    7:36
    02.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף ס"ד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סיור מיוחד קיים סגן שר האוצר ח"כ הרב יצחק כהן ביישוב תל ציון ובפרויקט הבניה של החברות בר אמנה וש.א.ג בניה ופיתוח בע"מ.

     את הביקור פתח ח"כ הרב כהן בכולל האברכים "ברכת חיים " של הרב אוריאל שיטרית המונה כ50 אברכים. סגן השר שוחח עם האברכים ומנהלי הכולל והביע את התפעלותו מהפעילות התורנית הענפה.

     לאחר מכן בסיור המשיך לישיבה הגדולה בתל ציון שם כובד סגן השר כהן בקביעת מזוזה להיכל בית המדרש החדש.

     קבלת פנים לבבית הייתה לסגן שר האוצר בהגיעו לתלמוד תורה המסילה שבנשיאות הרב משה שרם ובהכוונת ראש הישיבה הגאון הרב עזרה שרם ובהנהלת הרב יצחק אלי שם המתינו לו סגן ראש המועצה האזורית מטה בנימין ישראל גנץ ומנכ"ל מועצת בנימין מר מעוז ביגון.

     אח"כ הפמליה לביקור בתלמוד תורה של הרב תנחום קלטי "תלמוד תורה תל ציון".

    במהלך סיורו זכה סגן שר האוצר הרב יצחק כהן לסקירה מקיפה על הפרויקט שבמסגרתו נבנים מאות יחידות דיור בבניה איכותית ובאמצעות החברות הוותיקות והאמינות שברזומה שלהם בניית שכונות רבות המיועדות בין היתר למגזר החרדי.

    לאחר מכן התקיימה ישיבת עבודה בהשתתפותו של ראש המועצה מר אבי רואה עם ראשי המועצה וראשי וועד היישוב ונציגים מכל מוסדות החינוך בו ובהם, דוד אזולאי יו"ר הנהלת היישוב, נחמניאל סבן מנהל היישוב וחברי ההנהלה אייל ראובן ואליעזר היימן ועוזר מנהל היישוב יחיאל אברהם.

     סגן השר הרב כהן שיבח את התפתחות היישוב תל ציון המשלב חיי קהילה תוססים ותורניים בקרבה לירושלים. הוא ציין בשביעות רצון את העובדה כי בניגוד לפרויקטים אחרים, מרבית מוסדות החינוך ביישוב מצויים במבני קבע מרווחים. "אני נרגש לגלות את חיי הקהילה התוססים ואת ההתפתחות ביישוב עם הצטרפותן של משפחות רבות נוספות" אמר סגן השר כהן והבטיח לעמוד לימין היישוב.

    תמונה1

    IMG_3984

    IMG_3699

    IMG_4310

    IMG_4043



    0 תגובות